MEE_ 37+6 dan selam … Doktorum pilates topu bol yürüyüş önerdi artık uzanma dedii dinlenerek geçirme dedii çocuk aşağıda ama açılmam yok çünkü
MEE_ YigitPoyrazMomm hosbuldumm sen neler yapiyosun açılma için ben yürüyüşe çıkamıyorum 22 aylik bir bebeğim daha var çok hareketli idare edemem diye çıkmıyorum ya evde birşeyler yapmaya çalışıyorum
Zelihaa1409 Mmnj İlk sezeryan mi bende 36+5 im 38+1 de gtcem erkenmi aceba dyorum ama durumlar o haftayı gerektiriyor
Mmnj Zelihaa1409 ikinci sezeryan ı’m canm Dikişlerim acıyor Dr da uygun gördü iyi haftasu dedi yarından sonra inşallah doğum 1 gün kaldı 🥰
Zelihaa1409 Mmnj Evet canm benm ilk olacak normalde ilk olacaklara sezeryan için 39 a falan gün veryolar ama 38 de çok, yinede erkenmi aceba dyorm bi haftadan bsey olmaz heralde.