Derin-derya09 ben 30 haftalık gittiğim kontrolde kilosu ve karın çevresi haftasına göre 2 hafta geri çıktı. Çok önemsemedik olabilir diye 33. Haftada gittiğim de ise bu fark 4 haftaya gerilemişti. Dünyam başıma yıkıldı tabi çok ciddi bi farktı. Daha sonra buradaki tavsiyeleri de dikkate alıp beslenmeme dikkat etmeye başladım. Sabah kahvaltısında 2 haşlanmış yumurta, kaşar peyniri ve bunların dışında rutin kahvaltılıklar tükettim. Gün içerisinde meyve saati yaptım özellikle muz tükettim. Süt, kefir tüketmeye başladım. Özellikle günde 2.5 lt su içmeye özen gösterdim 35. Hafta doktoruma gittiğimde gerilik 1 haftaya düşüp 2.5 kilo olmuştu bebeğim. Doktor eğer o dönemde geçirdiğim çeşitli enfeksiyon olupta farketmediysen oda etkilemiş olabilir dedi. Beslenmeninde önemli olduğunu söyledi. Hala aynı şekilde devam ediyorum. Sizi çok iyi anlıyorum hep kafanıza takıyorsunuzdur muhtemelen ama zorda olsa kafanızdan atıp bebeğinize odaklanın gerçekten sonucunda korktuğunuz gibi olmuyor. Aynı duyguları yaşadığım için yaptıklarımı paylaşmak istedim sizinle. Güzel haberlerinizi almak dileğiyle ☺️