ilknursdtn aynı haftalarda benimde öyleydi biraz daha erken olmuştu benim 16 mıydı 17 miydi öyle bir şey. hatta bebek de çok aşağıdsydı ikisi birden çok aşağıda olup baskı yapınca ne olur ne olmaz diye progestan fitil kullandım, şubat ayında kürtaj olduğum için tedbir amaçlı yazdı. Detaylı ultrasona gittiğimde 21. Haftada pozisyon değiştirmişti. Çok düşünmeyin ve kendinizi yoracak şeyler yapmaktan kaçının bir süre, dinlenin bol su için çok pozisyon değiştiriyorlar eşi de o haftalarda aşağıda oluyormuş genelde. Bebek pozisyon değiştirdikçe plasenta da yukarı çıkıyor dedi doktorum öyle de oldu.