Elzem07 Günaydın kızlar, geceden beri böbreklerim gibi böyle iki yanımdan başlayıp uykumdan uyandıran geçmeyen bir ağrı var. 38+2 haftalığız. Ağrı hic hafiflemiyor 🥺
Liv3652 Elzem07 böbrek ağrısı gibi değil de iki belden başlayıp ön tarafa kuyruk sokumunda dogru yayılır genel de sancı ama herkes de aynı olacak değil haftanız sonlardaymis zaten kısa süreli ve şiddetleniyorsa gidin muhakkak ya doğum sancısı ya da üşütmüş de olabilirsiniz 💐
Elzem07 Liv3652 dakika takip edin diyorlar ama öyle bir dakikam yok. Ağrı hep var sadece siddeti artıp azalıyor. Duramıyorum aslında ağrıdan birazda onun icin sordum 😓 üşütmeye de benziyor
Liv3652 Elzem07 aslında o agri değişik bir agri bilinmese bile farklı hissedersiniz merak etmeyin usttugumde benimde yan taraflarıma öyle ağrı vuruyor ama haftanız 38 geçmiş bi görünmekte fayda var sancı vb varsa nst de belli olur sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah ☺️
Sumeyyealts Bebek böbreklere baskı yaptığı için böbrekte genişleme olmuş olabilir ben yaşadım çok ağrım oldu serum aldım geçti
Elzem07 Liv3652 1-2 saat daha uzanayım bakalım. Ben uykumdan bile uyanınca eyvah doğuruyorum diye düşündüm 😄
Elzem07 Elzem07 kızlar selam yine ben hala bel ağrım devam ediyor. Sabahtan beri de ara ara şiddetleniyor ara ara hafifliyor, kasıklarımda da regl ağrısı var. Regl olacağım zaman ellerim ayaklarım cok terlerdi ama buz gibi olurdu suanda da aynı şekilde 😓
Elzem07 Elzem07 doğum yakın olabilir mi? Oğlum hareket ediyor ama karnım cok siddetli ağrıyor böbreklerime bile vuruyor . Dik oturamıyorum. Belimde ince sızı gibi ağrıyor acile gitmek istemiyorum ebe alttan muayene edip daha sonra nst alıyor. Mantar enfeksiyonum var alttan muayene mahvedecek beni biliyorum