Gulu111 her ihtimal olabilir. Benim adetim 2 gün gecikti kanda beta 12.55 çıktı hamileymişim ama sonra 3. Gün lekelenmem oldu sonra yoğun sancıyla kanama adet oldum kimyasal gebelik sandım, gittim tekrar kan verdim hamileleiğim gayet sağlıklı devam ediyormuş. Beklemek istemiyorsan da kan ver