Kızlar merhaba öncelikle hepimize güzel pozitif doğumlar diliyorum🌸 33+5 olduk son bi kaç gündür yürürken özellikle yatakta dönerken ciddi şekilde ağrı acı hissediyorum sol tarafımda konum olarak nasıl anlatsam kasık kemiği mi denir rahim kemiğimi denir bilemiyorum oralarda ağrı değilde acı şeklinde yatakta zor dönüyorum resmen işgence oluyor bu durumu yaşayan varmı normal mi 🙏🏻