zuzuuuy evet canım ,4 sene önce bende iki tane oldum banada 20.ci hafta gel dediler 3.cu dozu vurdular birer sene arayla iki daha vuracaklar ve tetanoz aşısı biticek dedi doktor hayır ben bunu niye bilmiyordum bu sağlık ocakları niye insanı bilgilendirmeyi unutuyor anlamıyorum ozaman başka sehirdeydik şimdi başka şehire geldik çok memnunum yani büyük oğlana kadar iki kere muayene ettiler eşimi bile kilo boy olsun baktılar takip ediyorlar 😊