Mmnj
Şu sıralar herkes iki isim koyuyor..Bence tek isim daha güzel geliyor kulağa😍Ben biraz daha modern isimlerden yanayım gelecekte problem yaşanmaması adına Ahsen ve Aden tek başına çok güzel isimler.Klasik düşünürseniz kızım olursa İpek ve Asya isimleri kulağa güzel geliyor.Kızım olsaydı aklımda Alya , Alâ vardı