Bbszr geçmiş ve hayırlı olsun, öncelikle saliseler ilerledikçe iyileşeceksiniz ve sezaryenin tek ilacı bol yürüyüş yapmam, yani hareket halinde olmak. Benim oğlumda doğmak bilmediği için 40+2 de tehlikeye girdiğinden dolayı sezaryen ile doğdu. Doktorum ve ben hep normal bekledik ama bebitolar nasıl doğmak istiyorlarsa öyle doğuyorlar. Ameliyatım muhteşemdi, çünkü doktorum her açıdan efsaneydi. (Hatay İskenderun Özel Gelişim Hastanesi Dr.Sinan ERDOĞAN şiddetle tavsiye ediyorum, şu ana kadar tavsiyede bulunduğum en az 10 kişi vardır hepsi de gayet memnun) saat 09.00 da ameliyathaneye alındım, 09.31 de paşam doğdu, 10.00 da odadaydım, 14.00 te uyuşukluğum gitti (bu aşamaya kadar göbek deliğime rahmime 5 kez basarak baktılar. 3 ünü uyuşukluktan hissetmedim, 2 si uyuşukluk yavaş yavaş geçtiği için hissettim sadece bu kısım kötüydü) Dr um hemşirelerin gelip yürüteceğini söyledi. Ama ben iyiydim tek başıma kalktım wc ye gittim geldim, hastanenin bağladığı bezi çıkardım depent külodu giydim (aşırı rahat) üzerimi kendim çıkardım, bebeğimle ilgilendim, koridora yürüyüşe çıktım tek başıma yürüdüm yanımda eşim vardı her ihtimale karşı. Hemşirelerden laf yedim yeni doğum yaptın az bi yamuk yürü nazar değecek dediler. Dr um beni vizite geldiğinde koridorda gördü. Bol bol gazımı çıkarabildim çok şükür ve büyük abdestimi yaptım. Hemşireler sürekli gelip bu durumu sordular. Sabah 08.30 gibi Dr um geldi taburcu olabileceğimi söyledi ve 10.00 gibi çıktık. Yara üzerine su geçirmez bant yapıştırdılar, eve gelir gelmez rahat duşumu aldım, 3. Gün bantı çıkardım. 7. Gün yaram iyileşti. 10 gün boyunca antibiyotik krem sürdüm. Bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏 Şimdi Ankara’da iş sebebiyle ikamet ediyorum, Şubat ayında doğumum var. Yine Sinan hocada doğum yapacam. İki bebeğim arası 21 ay olacak. Mesafe kısa diye tekrar sezaryen olmaktan korkuyordum Dr um korkmamamı, daha kolay olacağını söyledi ve Dr uma güveniyorum. Şu an tek korkum depreme denk gelmek 😞