Mehlika26
ay hayır ya bazı insanlar showu seviyo, ha cidden 4 haftalıkken anasının guzusu yavrusu diyenlerde var ama bu duygu yavaşça oluşuyor benim çevremde gördüğüm bu en azından.hormonların,hayatın değişiyor adapte olmaya çalışıyorsun annelik robot gibi birden oluk oluk sevgi yüklenmesi değil ki.kendine haksızlık etme,yüklenmede benim evlat sevgisini derinden hissetmem 30. haftadan sonra oldu özellikle ha öncesinde seviyordum yine ama annelik duygusu olarak yakın zamandan beri böyle.bu duyguyu belki sen doğumda yaşıcaksın ve bu çok çok normal yine😙unutma alışma sürecindesin daha çok küçük