GTubaa27 Bu işin zor kısmıda cinsiyetten sonra isim bulmak 2. Gebeliğim 2. Oğlum olucak allah nasip ederse ilk oğlumun adı Gökalp ama kardeşe çok kararsız kaldım 😮💨 Sizler ne koydunuz bebeğinizin adını ?