Furqane2002 Merhaba kızlar adetime 9 gün var,mide yanma gün boyu uyku ve halsizlik oluyo aranızda hamile olupda böyle olanlar varmı?
ikizprensesannesi @Furqane2002 Belirtiler için çok erkenn ama inşallah vardır sizin şimdiden başlamıştır :)
Furqane2002 ikizprensesannesi İnşAllah🥺Çok teşekkür ederim bende hiçç bir zaman mide yanması olmaz 3,4 gündür çok kötü oluyo salatalık turşusu yiyorum sık sık canım çekiyo
Suna11 Bende hiç bir belirti olmadı. Göğüs ağrım bir tık fazla oldu ama onun dışında adet belirtilerimin aynısını yaşadım.
ikizprensesannesi @Furqane2002 Belirtiler 6. Haftadan sonra başlıyor genelde bende tokluk hissi olmuştu hiç bişey yemediğim halde toktum🥲 Aşermek için çok çok erken :)
Furqane2002 ikizprensesannesi bendede tokluk hissi var akşam yemeğinden hemen sonra çay içiyordum genellikle 3,4 gün oluyo ki,hiç bir şey yemiyo ve içmiyorum bi haller olmuş gibi oluyom😑
Adensu_ Canim, yasadigin belirtiler yerlesmeden sonra progestoron hormonu yukseldigi icin oluyor, yani sen daha cok erken diyenlere bakma😊 Kasik agrisi Bel agrisi Cise gitme Siskinlik Yorgunluk Koyu idrar rengi
Slnspt Normal zamanda yemeyi sevmediğim şeyleri bayılarak yiyordum. kasıklarda ve alt karında yanma oldu.Sırt ağrısı ve Sık WC ye gidiyordum baş dönmesi oldu Yüzüm yanıyordu sanki el ayaklar buz gibiydi.Bunları öğrenmeden önce yaşamaya başladım.Sonrasında baş dönmesi devam etti Uyku Hali sürekli var mide yanması yaşıyorum arada ☺️ Rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏼🩷