Nuride1997 illaki olabiliyor çünkü biberonla akış daha rahat daha kolay, bendd bazen mecbur kaliyodum biberonla veriyordum ama kirkimin icindeyken bir hafta hastanede yatmak zorunda kaldım o dönem biberon ile mama içti ve geldiğimde mamayı kestim emzirmeye devam ettim iki buçuk yaşında kadar da emdi şuan hamile olduğum için kestim ama biraz sizin elinizde o ..