Umut_aras İnternetten araştırdım biraz bir kısım zararlı diyor bir kısım ise bebeğime kilo aldırdı doktorum tavsiye etti diyor sizin tecrubeleriniz nelerdir
mombarbie_ Umut_aras gebeligimin baslarinda her sabah nesquik tozlu süt içerdim oyyy aklıma geldi yine başlayacağım bir problem yaşamadım nesquikte yiyordum geceleri
umrumdadegil Umut_aras bende çok duydum ama sağlıklı olduğunu düşünmüyorum sonuçta içindeki maddeler faydalı değil daha sağlıklı şeylerle bebeğe kilo aldırsanız daha iyi bana göre
myworldd_ Umut_aras kızım 2-3 günde bir kahvaltıda içiyor çocuklar çok seviyor ben daha çok kahve severim ama nesquik de arada içerim hiçbir olumsuz durum yaşamadım
_Daydreamer_89 Umut_aras evet ben denedim nesquikli Süt içtim 6.aydan sonra ikizlerim 3.kilo üzeri doğdular maşallah
Dodomom mombarbie_ çocuklar içiyor zararlı olduğunu düşünmüyorum bende hergün değil 3 günde 1 içiyor benim kızlar. Biz küçükken kakao vardı onu içerdik
mombarbie_ Umut_aras yo hiç tereddüt etmeden içiyordum her sabah duble 1 bardak akşamlarıda 1 kase yiyordum çay ve hazır meyve sularından iyidir emin olun 😊
Sumeyyealts Nesquik kakao gibi şeyler sütün bütün faydasını öldürüyor diye okudum bir yerde sade süt içmek daha iyi bebeğe kilo aldırır
Bebegimsu350 Minikmucizelere canım ilk gebeligimde banada söylediler iki hafta geriden gidiyoduk bende hem mısırlı gevregini yedim hem tozu ile sütünü içtim ve gerçekten ben. Faydasını gördüm çok guzdl toparlamisti tabi ekstra kilo aldıran şeylerde yedim muz ceviz bal vs..
mombarbie_ Minikmucizelere gayet güzel ilerliyoruz hiçbir problemimiz yok kilo yapması için sadece nesquikli süt içmiyorum haşlanmış yumurta peynirim kasarim sofrada hiç eksik olmaz ara öğünlerde meyvemi ve cevizimi eksik etmem
Firstmomfirstchild Valla ben her türlü seyi yiyorum birde nessguik yiyorum bebeğin kilosu şu an gayet iyi :) zararliysa da napiyim cok seviyorum
cokbilmismom Umut_aras bir porsiyonunda 5 şeker mevcut ve ayrıca glikoz şurubu içeriyor ve şahsen bebeğime daha sağlıklı kilo aldırmak isterim ve tercihim olmaz. Şeker hem bana hem çocuğuma zararlı. Yani insanın canı çok ister aydan bir iki belki içilir ama her gün içilecek kadar sağlıklı bir ürün değil. Beslenmesine dikkat etmeyenler için önemli değil ama sağlık beslenmek isteyenler için kötü bir tercih
Nurov Laktozsuz süt için kızlar, ben her gece yatmadan koca bi bardak içerim süt ve süt ürünleri çok faydalı bebeğe, bide laktozsuz olan tatlımsı oluyo tadı güzel yani