Irmakdkm Dml_bgrc kıyamam kız bi fincancıktan bişi olmaz :) bende bugün bi çay bardağı kadar içtim 😂🙏🏼
Dml_bgrc Irmakdkm hamile kaldığımdan beri içim gidiyordu bugün dayanamadım gerçekten ☺️ Sürekli yapmıcam ki bi kerecik☺️☺️
Kyhnsnl58 Canım çokta sakınma ya ben hergün bir kupa latte içiyorum onun kahve oranı az ya en azından nefsimi körlüyor
Ikrmels Tabi ki canın istediği zaman 1 bardak içte çok tüketme benim arkadaşım kahve içtiği için kanaması başladı ya inanabilliyormusunuz bende 10 gün de bi içiyorum