Kızlar ya bikaç aydır bebeğin kafası aşağıdaydı en son gittiğimde de kanala dönmüş artık yüzünü gelebilir demişti nst de 1-2 sancım çıkmıştı. Yaklaşık 7-8 gündür de alt tarafım ağrıyordu normal demişti kafa baskı yaptığı için oluyor demişti. Bugun sabah itibariyle o ağrım sanki yok oldu😅 randevumda 7 aralıkta ama 0 ağrı var. Yaşayan oldumu?