Sedanurirken Nesfur41 bu değerler normal mi acaba ben hiç bilmiyorum benim bebişimin boyu sanki kısa gibi geldi
Nesfur41 Sedanurirken Kilosuda boyuda gayet uyumlu çok güzel benim kız uzun boyu 35 haftayla uyumlu gidiyor doğururken doktor çek çek bitmicek herhalde ama eşimle bende uzunuz 😂😂
Sedanurirken Nesfur41 sağlıkla kucağınıza alın inşallah, benimm kide kız biz boy konusunda normal standartlardayız bebişimde bize benzeyecek herhalde 😀😀😀
Nesfur41 Sedanurirken Kesinlikle öyle zaten genetik faktörlerle ilgisi var 🌸 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸