naneliseker_ 0007 gaz sıkışması sancı tarzında değilde ağrı tarzında oluyor. Bende de kasık ağrısı var çözemedim. Dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok:
elanur5421- 0007 32+4 bende ara ara kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrım oluyor ama normal diyor herkes yalancı sancı olur diyorlar ama korkuyor insan yine de
Demmed 0007 bnde 34 oldum aksamdan beri var kasık agrısı kasılma yok ama agrı var sürekli tualete cıkıyırum buyuk yapıyorum onun agrısı gibi daha cok ama
0007 Affedersiniz bende gaz sancısı sanıyorum ama tuvalete çıktığım halde ağrım gece boyu devam etti yalancı doğum sancısıdır diye düşündüm artık doktora falanda gitmedim