Jansali Kızlar 37+3teyim. Az önce kanamam oldu durdu zannettim ama ara ara devam ediyor. Neden olur?? Nişan gibi değil adet kanaması gibi.
Mustafamirza Özele gidiyorsanız doktorunuzla iletişime geçin bence ama sancılarınız yoksa yatış yapmayın ev ortamında daha rahat olursunuz benimde ilk doğumda önce kanamam olmuştu 2-3 gün sonra sancılarım başladı o zaman yatış yapmıştım aklınızda olsun
Mustafamirza Yani ilk önce doktorunuz görsün bebeğin nabıza bakılır sizin açılmanıza bakılır ondan sonra karar verirsiniz