İyi günler arkadaşlar ben şu an 31+3 haftalık gebeyim ve devlet takipliydim arabam olmadıgı için araştırmaya gidemiyodum sonra doktorum sezeryan olursan kilon olduğu için araştırmaya göndericem bilgin olsun dedi bende alper beye sıra bulabildim ama gittiğimde 32 küsür olcak haftam sizce kabul eder mi sizce çok iyi bi doktor olduğunu biliyorum ama inşallah kabul eder nolur cevap verin