Tam 8haftalıkken gittiğimde 8haftalık gözükmüştü fakat bugün lekelenmem oldu acile gittim 7+4 gözüktü . 1hafta önce 8haftalıkken karından bakılmıştı bugün vajinal bakıldı . Neden normalde daha önce haftasında gözükürken bugün böyle gözüktü ? Karın ve alttan muayenenin etkisi var mı? Cihazın etkisi var mı?