Eminegksln bende aralikli oluyor diye cok onemsemedim ama bu sekilde devam edip nst ye baglanip sancı cikanlar olmuş bu durum beni tereddüt ettirdi.Bide tup bebeklerin erken doğum oranlari daha fazla olunca benim aklima takıldı takip edicez artik şimdilik.