naneliseker_ 2 gündür gebeligim boyunca ilk defa yaşıyorum. Tek tarafli bacağıma vuran cinsten. Normal midir acaba kızlar doktorumu arayamadım geç olduğu için fazla uzun sürmüyor:(
yarencaliskan naneliseker_ benimde arada oluyor bende 33 haftayım bir anda ağrı giriyor sonra geçiyor dinlenince geçiyorsa sıkıntı değil canım kramplar için magnezyum veriyor doktor