Busra61CN zor değil aslında ben ilk sezaryanımda mecburi olmuştum. Ama tabi o zaman ilk bebek olduğundan başka sorumluluk yoktu tabi. Yanınızda biri olacaksa eğer bebeğin beslenme dışındaki bakımını o yapsın siz yine ilk çocuğunuzla ilgilenirsiniz. En azından ben öyle yapmayı düşünüyorum. 1. Sınıfa gidiyor her şeyin farkında olduğundan en azından onunla ben ilgilenirken ben de bebeği emzirdiğim zaman dılında bebekle annem ilgilenir ben rahat hareket edene kadar diye düşnüüyorum bakalım 🙄