Esranur049_ Merhaba kızlar gebeliğimin 30. Haftasına girdim duyumlarıma göre maden suyu son aylarda baya iyi rahatlatıyormuş mideyi ve sindirimi ve faydalıymış aranızda içen ve etkisini gören var mı? Birde hangi markalar iyi sizce?🥰🤷♀️
3438FG Esranur049_ Ne kadar doğru bilmiyorum ama ben magnezyum yeteri kadar onda var olduğu için hamileliğimin başından beri içiyorum. Doktorumda magnezyum vermeye gerek duymadı zaten
Mevlude_Sahin Esranur049_ İkinci gebeliğim sürekli maden suyu içtim ilk haftalardan beri ve sıkıntısını görmedim tam tersi bebeğe kilo aldırdığı söylenir. Ve Beypazarı markasını tüketiyorum
AzcikMantikliOlun Esranur049_ maden suyu icat edildiğinden beri içiyorum 🤣 ama midem alev alev hiç değişen bir şey olmadı 🫣
Vincenzo cennetomrum tansiyon yüksekliği olmasın diye sodyum oranı düşük markaları tüketmenizi tavsiye ederim, hepsinin etiketinde yazıyor kıyaslıyıp alabilirsiniz :)
Esranur049_ Mevlude_Sahin allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah benimde 2. Gebeliğim. İlkinde kullanmadım ama bunda bi fırsat vermek istedim
Esranur049_ AzcikMantikliOlun o mide yanması zaten olmazsa olmaz benimde çok yanıyodu ilk gebeliğimde o zaman ilaç kullanmamıştım sonuna kadar o yanmaları çekmiştim ama bunda midem yanıyor diye doktorum ilaç yazdı onu kullanıyorum anında geçiyor🥰🤷♀️Dünyaya gelince dertleri daha da büyüyor ama çok gzl bi duygu🥰🫀
merbay5 Esranur049_ 25. Haftadan itibaren düzenli olarak içmeye çalışıyorum 3 4 gün içmezsem gece bacaklarıma kramp giriyor ama içtiğim zaman asla bir sıkıntı yaşamıyorum magnezyum ve mineral açısından en yüksek içeriğe sahip olduğu için Beypazarı içiyorum
3438FG Esranur049_ Ben maden suyunu hergün düzenli olarak içiyorum diyince doktorum ozaman ekstra magnezyum ilacına gerek yok maden suyundaki magnezyum yeterli olur demişti. Ve gerçekten bana çok iyi geliyor. Beypazarı içiyorum bende
Mevlude_Sahin Esranur049_ Gebelikte asitli, paketli içecekler önermiyor doktorlar. En garantisi süt, ayran, soda ve su
Cerkes6019 Esranur049_ valla başlarda içtim o kadar bir faydasını görmedim magnezyumda kullanıyorum soda da içtim hep yine kramp oluyor gece yatmadan Yogurt yiyorum o rahatlatıyor biraz
19151992 Esranur049_ yok benim bildiğim en yüksek kızılay erzincan. Aslında erzincan bögert maden suyu bütün hepsinden yüksek ama onu erzincan dışında bulamazsınız ben onu içiyorum
Cerkes6019 Esranur049_ doktor dedi bana kramplarım hala var dedim soda iç gece yatmadan da Yogurt ye dedi