120622Aht Sedefkitir12- Nişandan hemen sonra doğum oluyor mu Çok bilinçsizim ilk gebeliğim suyun gelip gelmediğini bile ayırt edememekten çok korkuyorum 39 hafta başında 1 cm açıklık var denilmişti 🙏🥺
sumeyra14 kahvesever__ daha sümüksü yapıda olduğu söyleniyor fakat ben de 37. Haftamdayım kahverengi akıntı /leke geldi nisan mi ki
Hulya5581 120622Aht 38 im nişan geldi ama sancı yok 36 da 1 cm açıklık var denmişti su gelirse hastaneye gidicem veya sancı
fatos2404 120622Aht suyu anlamamak mümkün değil canım sancılarda düzenli ve aralıkları sıklaşınca doğum demek oluyor sağlıkla al kucağına inşallah 🤲🏻🫶🏻
Sedefkitir12- 120622Aht cAnım benim nişanım geldikten 1 hafta sonra dpgum yaptım ben herkeste aynı olmuyo ki