Melissatutar Merhaba kizlar 35. Haftaya dogru gidiyorum.Fakat surekli altima yapicak hissim var elimle esofmanimi kontrol halindeyim hareket etmek bile istemiyorum psikolojik oldugunu dusunmuyorum.bi sorunmu var sizce boyle bi durum yasayan oldumu 🙏🏻🙏🏻
Nesfur41 Melissatutar Baskı yapıyor bebek çok normal bende hep çişim var sanıyorum hep bi baskı var 33 6 oldum bebek baş geliş pozisyonda kafası baskı yapıyor işte
Senemikoo Bende 33.haftadayim ve benimde öyle sürekli tuvaletim varmiş gibi hissediyorum ama artık normal bebekler büyüdü ve ağırlaştılar baskıdan dolayı oluyormuş bu his