Esrac96 Kızlar 35+5 im. 2-3 gündür yürürken ara ara ağrı giriyor bıçak kesiği gibi. Sağa sola dönerken de ara sıra ağrı oluyo bu normal mi? Cuma günü hastaneye gittim nst de falan sancı hiç çıkmadı.
1nsnr Esrac96 aynı durumdayız ben de 35+5 kasık ağrım aşırı yürüyemiyorum bugün gece çok batma oluyor ve keskin bel ağrısı pazartesi iple çekiyorum bir an önce gideyim diye ve şuana kadar hiç nst girmedim
HacerEnfal Esrac96 38 haftaya girdim birde bu haftada gör berbat bisey. Yürümek çok zor aksak yürüyorum resmen doktor bunun normal olduğunu bebek baş aşağı durduğu için rahme baskı yapıyor dedi bunlar olacak şeyler artık dedi o yuzden telaş yapmıyorum
Cerkes6019 Esrac96 bende de oluyor egzersiz iyi geliyor top falan rahatlatıyor beni eger saglık açısından sıkıntı yoksa topta rahatlayabilirsin
Nurr29 Haftamdayım bende de var aynı durum çatı ağrısı deniliyor sağa sola dönerken çok ağrı oluyor gece tuvalete kalkmaya korkuyorum
AleynaResul Esrac96 2 gündür o ağrıyı çekiyodum demin acilden geldim çatı muayenesi yaptı ebe rahimin yumuşamış dedi yatıcaksın gezmek ve oturmak yada oturur pozisyonda olmak yasak dedi çarşamba gitcektiö doktoruma pazartesi git mutlaka dedi
Esrac96 AleynaResul anladım benim henüz yok doktoruma söyledim baş aşağı döndüğü için baskı yapabilceğini söyledi. 32. Haftadan itibaren progestan kullanıyorum
AleynaResul Esrac96 bizim beyfendi aşşağı dönüyo orda canı sıkılıyo heralde vücudumda tur atıyo artık kaburgalarıma baskı yaptığı için aşşağı tam dönse rahat edicem de işte inatçı 😂