Ben 28 haftalık hamileyim ilk haftalarda sanki dünya üzerime geliyordu sürekli ağlıyordum bundan 1-2 ay önce susmadan 4-5 gün ağladım sebepler çok manasız. Ama elimde değildi gözümde yaş kalmamıştı. Şimdi durum iyi ama yarın ne olur bilmem. Aşırı normal. Birde insan hamileyken resmen 3-5 kişiyi dövesi öldüresi geliyor. Hahahhaa ilginç bir süreç