Bugün 6 ay sonra tedavi gördüğüm doktoruma muaneye gittim ve 3 kilo vermiş olarak 🤭 doktorum görür görmez teslime sen zayıflamışsın dedi bende evet biraz verdim yok yok gözle görürlür bi zayıflık var sende dedi sonra tedaviyi napıcağımızı konuştuk duphaston kullanıyorum adetin 3. Günü femara kullanıcam 17. Günü kontole çağırfo ve yumurtalarının direnci kırılmış çok daha iyi durumdalar evet hala pcossun ama dirençleri eskisi gibi değil bundan sonra ne olacak bende merak ettim çok dedi bilmiyorum ama bi mutlu oldum o ufacık bişey bile olsa bi adım daha ilerledim en azından🙏🏻