Aleynakymzalp Bana da aynısı oldu o haftalarda. Her gören de şimdi böyleyse sonra nasıl olur diye korkuttu ama siz sakın korkmayın daha sonra azaldı çok şükür. Şimdi çok yorulunca ağrı oluyor kuyruk sokumunda. Süpürge vs yapınca, uzun süre ayakta durunca oluyor. Yine doktoruna danışırsın. Bana oturuşunu yürüyüşünü düzelt dikkat et demişti doktor. Bi anda 3-4 kilo aldığım için olduğunu söyledi. Geçmiş olsun normal hepsi