beyzanurytt Kızlar bebeğin ani ve güçlü hareketinde karnımdan çıt çıt ses geliyor daha önce yaşayan oldu mu ya da bilgisi olan var mıdır googleden baktığımda eklem sesi falan yazıyor bana çok enteresan geldi şaşkınım yani eğer öyleyse 😅😅
mavideniz6 beyzanurytt Bende de oluyor,doktorum bağırsak sesidir dedi ama hiiiiç sanmıyorum.Ablam hamileyken de gelirdi o ses sonra bebiş doğdu yine aynı sesi duyduk kolundan geliyormuş meğer kemik kırdırdak sesi bildiğiniz
beyzanurytt ElifKarata ay ne güzel sıfır stres keske bende de öyle olsa gerçi tam belli değil doğum seklimm
_Tazeanne Hahahaha ay konudan uzak ama başlığı okuyunca biri bi ara şey demişti burda karnımdan ses geldi bebeğimin üstüne mi oturdum diye 😂😂😂şimdi cevapları okuyunca anladım herkeste oluyormuş sonlara doğru