Papatyam27 Kızlar biraz grip gibi oldum ıhlamur kaynattım içine zencefil kestim az bişi zararlı değil dimi 2 gecedir içiyorum bu gecede demledim ama internette düşük tehlikesi olabilir yazıyor
Aysegul_dur Papatyam27 zencefil değilde bende grip oldugumda ıhlamur limon içtim canım doktora sordum iki bardak icebilirsin dedi ama zencefil hakkında bir bilgim yok turşu suyu ye bir kaç kaşık limonlu su iç ben öyle atlarım
Mineartcc Papatyam27 bitki çayları için, bir kaç istisna dışında, 2 fincana kadar güvenle tuketilebilecegi söyleniyor. Ben de ihlamur tüketiyorum arada bir şükür sıkıntı yok
Papatyam27 Aysegul_dur hım teşekkür ederim bende iyi gelir diye içine koymuştum o yüzden bilemedim acaba bi zararı olur mu bebeğime diye korktum ama ıhlamur geceleri 2 bardak içebilirim o zaman
Aysegul_dur Papatyam27 zencefil bilmiyorum ama ıhlamur icebilirsin birşey olmaz inşallah içini ferah tut canım
Aysegul_dur Kediannesi1 benim doktorumda ıhlamur iç iki bardak dedi zencefili bilmiyorum 😂 demekki ikisinde zararlı değil
Kediannesi1 Aysegul_dur demek ki öyle bana kalırsa zaten gebelikten önce tüketilen şeyler gebelikte zararlı değildir ekstrem durumlar hariç tabi bu benim görüşüm 😀
gamzecgr Papatyam27 benim doktorum grip olduğum da günde 1-2 fincan Zencefilli ballı ıhlamur tüketebilirsin demişti 1 haftaya yakın kullanmıştım bir problem yaşamadım
aynenkezoaynen Gebelikte en zararsızı asıl zencefil mide bulantılarında bile çayını verirler. Ihlamur kuşburnu bir zararı yok
Aysegul_dur Kediannesi1 ben zaten sevmiyorum ilaç içemiyorum diye mecbur içiyorum tek sevdiğim yeşil çay onada veda ettim hamile kalınca 😂😂
huriyeonat Papatyam27 allah şifa versin. ben gebeliğimin ilk 3 ayındayım. bitki çaylarını kesinlikle önermiyorum ilk trimesterda dedi doktorum. sizi endişelendirmek istemem fakat bence doktorunuza bir danışın
asell13 Papatyam27 geçen bende çok kötüydüm bi kaşık bal yarım limon suyu sıcak su karıştırdım içtim uyudum kalktığımda boğaz ağrım bitmişti
Papatyam27 AdakAybike bende parol kullandım ama böyle bi halsizlik eşimde aynı şekilde oldu ona yaparken kendime de yapayım dedim bide diyetisyenim de içebilirsin dedi ıhlamuru
AdakAybike Papatyam27 bence de içilebilir çok fazla dozu kaçırılmadığı sürece ben bal da koymuştum içine ıhlamuru tek başına tüketemiyorum tadı hoşuma gitmediğinden 🤦🏻♀️