Merhaba arkadaşlar ben 7 ay önce kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum, şimdi tekrar 7 haftalık gebeyim 2 gündür çok mide bulantım oldu gece gündüz uyutmadı ama kusamadım, bi anda kesildi gaz sancım başladı acaba sıkıntılı bi durum mu bu ki yaşayan var mı bi anda bulantı kesilmesi, diğere gebeliğimden dolayı evhamlıyım birazda , kontrolüme de 3 gün var size danışmak istedim sevgili anneler??