Gebelik acaba var mi yok mu 😏 geçen ay yalnızca bir kez birlikte olduk eşimle 2 yıldır evliyim 2 aşılama yaptım tutmadı maalesef 😞 tüp bebek tedavisi için bekliyorum âdet olmayı 4 gündür gecikti doktor alttan muayene etti acaba gebelik var mı yok mu bilmiyorum ya bir kereden tutar mı ki varsada alttan muayene ile görünmez miydi yardım edin kızlar 😚😚😚