hsizyl Egyildizz bnde efsane bi kasıkta ağrı var kalp çarpıntısı nefes darlığı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Skarakas Egyildizz batma çok oluyor. Ve iyice hareketlerim kısıtlandı bazen ayaklarım ellerim aşırı ödem tutuyor 😵💫 35 e gireceğiz yarın böyle giderse ocak 1 ya da 2 gibi alırız diye konuştuk doktorumuzla
Egyildizz Ankara-58 var evet hava vermeleri için nerdeyse doktora gidecektim biraz yürüyüş yaptım bol bol okudum biraz geçti artık normal
Ruru4116 Ani nefes alamama ve mide bulantısı tekrar ilk haftalara dönmek berbat bir his. Arada sancılar gelip gidiyor. Son 15 gün zorunlu sezeryan la gelecek oğlum inşaAllah
Egyildizz Ruru4116 ya evet akşamları yemeklerden sonra mide bulantısı oluyor göbek deliginde sertlik kıvranıyorum.agliyorum böyle sanci olamaz yani ayaklarımı sicak suya koyuyorum öyle geçiyor
Ruru4116 Egyildizz ağlama konusunda yalnız olmadığıma da sevindim. Mide bulantısı beni delirtiyor artık yeter diyorum bazen. Uyku yok habıre wc yatak arası git gel. Ağrılar fazla yemek yersin miden yanar yemezsin bayılacak gibi olursun. Az kaldı canlar evlatlar için sabır valla zormuş hamişlik vesselam 😥🤰🤢👶
Egyildizz Ruru4116 aynen hamilelik zormuş ama son aylarda daha çok Rabbim yardımcımız olsun bu günlerde geçer sağlıkla kucağımıza alalim
Syda78 35+2 deyim bel ağrım çok var ayakta duramıyorum fazla hele yürümek falan nereyeee mide yanması zaten hiç bitmedi nefes darlığı da var kasıklarda ağrım var son bir kaç gündür birden geliyor bir iki dk sürüyor 🫠
Egyildizz Syda78 yok bacım yok etki metki etmiyor şuan da kıvranıyorum.agridan şekerli su yaptım kendime of of sabir
hsizyl Ankara-58 malesef tansiyon var bide sıcakta asla duramıyorum boğuyolar sanki beni ama soğuk çok iyi geliyor