Buketsavaskozak tabi canım görüntü veriyor ama şunu söyliyim ben ayrıntılıya gittiğimde bebek 21+1’di, o zamanki görüntüsüyle son zamanlardaki görüntüsü o kadar değişti ki...😀 Anlatamam.. Bebeğin kemikli yüzü olacak diyoduk, sonra 32. haftada bi kere daha açtı kendi doktorum ve bebeğin yüzü yuvarlak tombik olmuştu😅 Bu sıralarda görünecek olan yüzüne çok güvenme istersen😊 30. haftadan sonra çok netleşiyor yüzü ama ayrıntılıda ilk kez bebişi görünce de bi hoş oluyor insan tabi😊