Mervebltrk Kızlar merhaba yürüyünce karnımın alt kısmında ağrılar kramplar oluyor ama oturunca ya da uzanınca geçiyor çok ayakta durmaktan mı oluyor acaba 4 haftalık hamileyim
s_koc Mervebltrk o belli olmaz tabi ama yerleşme olurken ağrılar olur keseden 2-3 hafta sonra bebeği görebilirsiniz