ikicocukluanne_ Haftaya girdim. Bitmek bilmeyen mide bulantısı devam ediyor . Prilam verdi doktor ama etki etmiyor artık. Sürekli uyku hali halsizlik bütün günüm uyku ile geçiyor evde bir oğlum var 3 yaşında artık vicdan azabı çekmeye başladım yarım yamalak ilgilendiğim için. Bu bulantıya ne iyi gelir ? Şimdiden teşekkürler ♥️
Zulalg ikicocukluanne_ hiç bir şey iyi gelmedi 35+2 az önce kustum 🫠 prilam, metpamid,zofer her şeyi denedim
Vandb ikicocukluanne_ bende 14 15 haftaya kadar devam etti prilam uyumak için içiyordum onzyd iyi geliyordu bana yoksa serumlarla anca
yarencaliskan ikicocukluanne_ prilamı nasıl içiyorsunuz ben sabah 2 akşam 2 içiyordum ancak etki ediyordu
Mjdnr Yeşil elmayı tuzlayarak yemeyi dene bir de bende etki etmişti. Geçirmese bile hafifletir belki. Biraz ödem olabilirsin ama ben önemsememiştim en azından miden bulanmıyor 🙈
ikicocukluanne_ yarencaliskan akşam yatmadan bir tane içiyorum o yetiyor bana ama bazen ise yaramıyor gerçekten 🫠
yarencaliskan ikicocukluanne_ fazladan alabilirsiniz 1 değil mesela 2 çünkü bende aynı şeyleri yaşadım küçük oğlum vardı mecburen ona yetmek için içtim prilam zararsız 33 hafta oldum hala içiyorum