Acemiiiii Bu haftalarda ağrı sancı çekip doğuran oldu mu acaba? Sabahtan beri ara ara ufak ağrılarım oluyor. Bebeğim de hareketli
Melissatutar Bende 34 haftaligim 2 hafta onceye gore ciddi agrilarim oluyor ama hersey yolunda dedi noktor nts sonucum gayet iyi dedi sanirim agirlastigimiz icin artik bi tık daha zor hersey 🥰
Acemiiiii Melissatutar ben de geçen hafta girdim nst ye sancı var demedi. Aslında ilk defa bugün bel ağrısıyla birleşince zorladı beni de. Büyümeyi hissediyorum artık çok ağırlaştım. Açılma evde hissedilen bir şey olmadığı için korkuyorum biraz