Arada sırada vajinal bölgemde baskı hissediyordum ve bazen de adet sancısı gibi ağrım oluyordu ama 34 haftalık olduğum için normaldir diye düşündüm. Bugün kontrolüm vardı ilk defa nstye girdim. Düzenli sancım çıktı. Ama ben bir sancı hissetmiyorum. Doktorum nidicard başladı acayip bir baş ağrısı ile şu an uzanıyorum. Doktorunuza danışın yine de bu haftalarda normaldir deyip geçmeyin sancıları