Her hastanenin labaratuvar değerleri aynı değil kimse söylemedi mi bunu size ? Farklı analiz cihazları kullanabiliyorlar örneğin bir değer devlet hastanesinde 50 çıkıp yüksek kabul edilirken özel hastanede gayet normal kabul edilebiliyor. O yüzden doktorunuz ne dediyse o burdan teyit edip kafa karıştırmaya gerek yok