elifaras_01 Normal doğum da tecrübeli hamişlerimiz doğumu kolaylaştırmak için yaptığınız bir şey var mı benim çok az kaldı 🙄
Kediannesi1 elifaras_01 ben doktorumdan duyduğum farklı bir şeyi söyleyeyim yanınızda sadece 1 kişi olsun o da güvendiğiniz rahat ettiğiniz aynı zamanda keyifli bir insan olsun geri kalan kimseye doğuma gittiğinizi haber vermeyin kasılmaları mutlu karşılayın bu sayede sizi strese sokmamış olur kimse kasılmaları güzel karşılarsanız doğum kolaylaşır stres doğumu geciktirir açılmayı durdurur vücut kasılır gibi bir sürü şey demişti
AzcikMantikliOlun elifaras_01 fiziksel bir sürü yöntem vardır googledan bakabileceğiniz. Ama ben size tek bir yöntem öneririm. Psikolojinizi sağlam tutmanız. Siz ne kadar sakin ve rahat olursanız doğumunuz o kadar kolay olur 🫶🤍🤍
_btl5860 elifaras_01 canim oncelikle saglikli kucagina alırsın insallah. Ben son ayda hurma yedim 3 5 7 hep tek rakam yenmesinde fayda görülür. Meryem ana otu var hic duydunmu bilmiyorum ama doğumun basladiginda birisi onu suya koyup yasin okuyacak o acildikca rahim aciliyor sen sogum yaptiktan sonra onu sudan cikartmasi lazım. Ben gercekten inanamadim mucize gibi.. ve bolca insirah suresini okuman 🥰 mumkunse normal tuvalet kullanman klozetten ziyade. Dogum esnasinda da nefes alis verisini dogru yapmalısın buna internetten bakabilirsin. Cok sukur benim dogumum cok guzeldi elhamdülillah insallah en az benimki kadsr kolay olur 🥰❤️
Kediannesi1 elifaras_01 çok şiddetli bir acı değil inanın zaten amaç da acıyı en aza indirmek eğer yanınızda kalabalık olursa strese girer yada utanır çekinirsiniz kasılma gelince kendinizi tutmaya çalışırsınız gibi problemler oluyor ama sessiz sakin olursa kasılmalar daha baş edilir ben 2 gün doğum sancı çektim yanımda annemle eşim vardı gülüp oynuyordum kasılma gelince de nefes alarak sakince karşılıyordum tabi normal doğuramadım ikizlerim yanlış zamanda gelmeye karar verip sonra da pozisyon değiştirmeyi uygun gördüler doğumu durdurmaya çalışıyorduk o ayrı mesele ama suyum geldiğinde bile kahkaha attım bir bu eksikti diye😀 hiç gözünüzde büyütmeyin mutlu sakin rahat olun kendinize güvenin
Kiwitoveannesi elifaras_01 merdiven ikişer ikişer çıkma ve inerken lap lap sert sert in kime söylersem doğuruyor Bi kaç güne kalmaz bunu gün içinde 2 3 defa yap
Dolphin16 elifaras_01 merdiven inme çıkma , squat , ılık suya oturma , yürüyüş , hurma . Doğuma giderken eğer normal doğum yapacaksan her sancıda ıkın 👍 7 sene önce epidural aldım çok rahat bi şekilde 4800 kilo oğlumu doğurmuştum .
AdaKaranfili elifaras_01 ara sıra aklıma gelince skuat yaptım. Birdə kızımla çıkıp her gün dolaşdım. İkinci doğumum kolay oldu o yüzden.