ogretmen1anne_ ben kullandım. Hamilelerim kullanabildiği bir antibiyotik verildi. 7 gün kullandım. Enfeksiyon vardı. Crp 500 lerdeydi. 13. Haftamda yoğun bir kanama yaşamamıştım. Kanamayı bu enfeksiyonda tetiklemiş olabilir demişlerdi. Antibiyotik sonrasında crp, 500den 5 e inmişti