Ykusdil Allah razı olsun cümlemize canım nişanım gelince yatış yapıldı açılma daha 1 buçukta o yüzden bekledim sabaha kadar gece sancı 5 cm kadar zor çektim 5 de epidural yapıldı ve kuş gibiydim güle oynaya doktorum yanımda tatil planları falan yapıyordu 3 tane dikişim var şuan hala hastanedeyiz çok şükür iyiyiz dikiş yerim acıyor biraz ama oda geçer inşallah ( ben iğneden korkan bir insanken doğum gibi bir mucize yaşadım ben yaptıysam herkes yapar )🤷♀️🤦♀️❣🤩 kesinlikle epidural normal doğum diyorum kuzum ben