Gmzkk doğum şekline göre değişir mi bilmiyorum ama ben normal doğum yaptım sadece ilk gün hasta bezi kullandım ertesi gün eve gelince normal pede döndüm yaklaşık 5 6 tane falan kullandım marka olarak çoğu kişi depend kullanıyor sanırım ben herhangi bi hasta bezi almıştım muayenelerde falan rahat olmuştu cırtları olduğu için