Kızlar merhaba ben bayadir bebek isteyenlerdenim 🙉 28 inde (reglimin beşinci günü olması gerekiyordu gecikti) test yaptım ve pozitif çıktı akşamına betama baktirdim 450 çıktı sonra gidişata bakmak için 30 unda tekrar kan verdim ve 800 çıktı doktor dün baktı rahim duvarın çok güzel kalınlığı ama kese oluşmamış daha yarın bı daha kan ver dedi bugün bı daha verdim 1840 çıktı gidişat nasıl sizce boş gebelik değildir demi kesem oluşmuştur bebeğim sağlıklıdır demi 🙉
Gidişat şöyle
28-450
30-800
02-1840
Hepside akşam 6 buçuk 7 gibi alındı kanların bu arada