gamzerkul Merhabalar hastane çantası için elbise gecelik mi tercih ettiniz alt üst pijama takımı mı hangisi daha gerekli
merbay5 gamzerkul ben alt üst pijama aldım iki tane geceliği annemler çok gereksiz buldu rahat olmuyor dediler kapalı olduğum için bende rahat edemem büyük ihtimalle gelen giden olacağı için
Busraoz gamzerkul Planladığın doğuma göre değişir ben olsam alt üst tercih ederim. Emzirme vs göz önünde bulundurunca elbise biraz lüks kaçıyor. Tabi önü açık rahat emzirebileceğin bir şeyse tercih edebilirsin🙏🏻
gamzerkul Melike_4949 25 günümüz kaldı ama hala karar verip koyamadım fazla eşyada yük etmek istemiyorum kendime 🙃
Melike_4949 gamzerkul bence pijama takımı alın gecelik rahat olmaz kışın illaki altına birşey giymek gerekir bence oda rahat olmaz iki pijama takımı koydum iç çamaşırı vs birde çıkış için tunik beli lastikli pantolok koydum çantaya
gamzerkul Kitapkolik660_ Aynıymış haftamızda günümüzde ama ultrasonda 39 haftalık olarak gözüküyor bizimkisi 🤦🏻♀️🥲
ElifKarata gamzerkul ben iki takım altüst önden düğmeli pijama aldm bide uzun gecelik aldm ilk doğumda sezaryen de rahat olmuştu gecelik.
gamzerkul ElifKarata Bende sizin gibi düşünüyorum ama doğumdan sonra üşümeden korktuğum için elbise aklımı karıştırıyor
Harvicell gamzerkul 1 gecelik 1 pijema takımı koydum ilk doğumumda gecelikle çok rahat etmiştim kanama konteolü yapıyorlar sürekli çok rahattı benim için yine gecelik giyerim önce