Kubra_haciomer Selam anneler, gebelik şekeri çıkıp normal doğum yapan var mı ? İnsülin kullanan gebeler normal doğum yapamıyor diye duydum ama doğru mu :( insilün kullanmıyorum diyet yapıyorum ama düzelmezse kullancam sanırım 🥹
Hazalaskin Kubra_haciomer merhaba canım benim gebelikte şekerim vardı diyet yaptım doğuma kadar çok şükür inusiline gerek kalmadı. Normal doğum yaptım hızlı ve kolay bı dogumdu. Bebeğim 3200 Gr doğdu. Şeker olan normal doğum yapamaz demelerinin sebebi iri bebek sebebinden şeker sebebiyle bebek irilesebiliyor diyet falan yapılmaz bilinçsiz davranilirsa. Ve bu bebeğin iri olması boş kilo doğumdan hemen sonra bebeğin şekeri hızla düşer ve sarılık olur hızla kilo kaybeder. Şükür benim bebeğim hiç kilo kaybetmedi ve sarilik bile olmadı. Aşırı dikkat ettim çok sağlıklı beslendim. Çok şükür sağlıkla doğum yaptım
Melike_4949 Kubra_haciomer ben insülin kullanıyorum ve doktorum kilosuna bağlı demişti normal doğum gibi şuan kim demiş insülin kullanan normal doğum yapamsz diye diyabet hemşirem sezeryan olursa bir gün önceden Bırak normal olursa da gittiğin gün Birak dedi 🤔
Kubra_haciomer Hazalaskin İçimi rahatlattınız çok teşekkür ederim 🥹🥰 inşallah benim de öyle olur. Çok yüksek değil şekerim zaten sınırda açlıklar biraz yüksek sadece. Peki sizin nasıldı açlık tokluk şekeriniz diyet yaparken ? Nadıl denge de tuttunuz ben stret yapıyorum galiba yemesem bile yüksek çıkıyo 🥹
Kubra_haciomer Melike_4949 çok Şükür çok teşekkür ederim umarım en sağlıklı şekilde alırız bebeğimizi kucağımıza 🥹🥰
Hazalaskin Kubra_haciomer yasak dediği şeyleri ağzıma bile sürmedim havuç patates dahil. Sakin ol stres yapma zaten düzene alışıyorsub benimde yüksekti ama kaçtı hatırlamıyorum canım kızım 18 aylık çünkü şuan aclikta yüksekti toklukta