Kivircikkuala Kızlar yorum bekliyorum testime kuruma çizgisi mi gebelik mi ? Adetime 4 gün var . Testin markası Prodoctor.
Melk_plt00 Kivircikkuala benimde 4 gün var yaptım aynı bu şekil bende bilmiyorum kurumamı varmı yokmu🥺
sunshine_ Kivircikkuala bende bu marka ile öğrendim silik çizgiyle inşallah senin de vardır Bi kaç gün sonra kan ver canım
Buketedaa Kivircikkuala aynı marka test ile qynı şekilde 6 gün varken öğrendim kan verdim 56 küsürdü değerim çok şükür şuan 27. Haftamdayım inşallah sizinde vardır 🙏🙏🙏🙏
Kivircikkuala Melk_plt00 insanın psikolojisi bozuluyor öğlen tekrar yaptım onu da beklettim onda çıkmadı
Kivircikkuala umrumdadegil canım ilk 5 dk da böyleydi sonra biraz daha belirgin oldu ilk 5 dk çıkanı çok zor görüyordum telefonu yakalayamadı sandım ama efekt yapınca görünüyor ilk 5 dk olan halini de atıyorum şimdi
Kivircikkuala Kivircikkuala adet oldum kızlar @aysenuroztunc @Seyma5050 @Deletedmom_85 sunshine_ aslansmommmm Buketedaa gokyuzununogrencisii Boncukk123 tatlibebegim_ 1prensesannesi__
umrumdadegil Kivircikkuala bende bu markayla aynı bu şekilde ve aynı senin gibi 4 gün önceden öğrendim 🥰
sunshine_ Kivircikkuala ben kürtaj olduğum ay tekrar hamile kaldım canım o yüzden döngümü bilmiyorum yumurtlama gününden hesaplayıp 13. Gün test yaptığımda çok silik çizgi görmüştüm 4 gün sonra sanırım kan verdiğimde 221 gelmişti 🌸
Kivircikkuala sunshine_ bende pazartesi vercem aşkım doktor Pzartesiye kan günü verdi hayırlısı olsun inşallah
SerapBekdemir Benimde 2. Çizgi silik çıktı emin olmak için pazartesi günü kan vericem bakalım en iyi sonuç kan testinde belli olur
aslansmommmm Birileri yine dayanamamis 🙊🐣 Pazartesi mutlaka kan ver kuzucum ve hayirli haberlerle gel insallah kendini biraz rahatlar cizgiyide goruyorum umarim vardir minigimiz 🥲🥰
Kivircikkuala Buketedaa Yaaa canım benim senin testin de buna benzer miydi ? Bide kuzum bu marka kuruma çizgisi çıkarır mı
Buketedaa Kivircikkuala valla bildiğim kadarıyla en iyi testlerden çoğu kişide gördüm yanılma payı yok denecek kadar az diye biliyorum bende en azından öyle oldu
Buketedaa Kivircikkuala belki senin yumurtlama geç olmuştur geç döllenmedir. O yüzden değerin daha düşükse daha silik çıkmış olabilir canım Kan ver için rahat etsin inşallah vardır miniğin 🙏🙏🙏🙏